wtorek, 14 maja 2013

Spring with Lord Somersby!

Witajcie!

Pod koniec marca, zakwalifikowałam się do kampanii Streetcom, w której wiele z Was również brało udział.
Dość długo czekałam z napisaniem posta o tej kampanii, ponieważ chciałam ją Wam przedstawić od nieco innej strony.

Chyba się domyślacie, że mowa o Kampanii Somersby!

 I tak po kilku dniach od otrzymania informacji o zakwalifikowaniu do kampanii, otrzymałam paczkę Ambasadora Somersby! W ogromnym pudle przyjechały do mnie:

24 butelki napoju piwnego Somersby
ulotki
Przewodnik Ambasadora
szklanka Somersby
wizytówki
karty do gry
smycz
Karta Ambasadora





Somersby to napój piwny o smaku jabłkowym. Przed kampanią nie próbowałam go wcześniej. I... strasznie mi posmakował! Bardzo delikatny, orzeźwiający smak jabłka. Podobno najlepiej smakuje z lodem, ale ja wolę mocno schłodzony bez lodu. To idealne "piwo" dla Pań, smaczne, niezbyt mocne i niewielkiej butelce.
Moja paczka opróżniała się stopniowo, część napojów rozdałam koleżankom podczas "babskiego" spotkania, a część czekała na weekend majowy i poczęstowałam nim zaproszonych znajomych i rodzinkę.
Wszystkim bardzo smakowało Somersby! Zwłaszcza w upalne dni :)



Kampania Somersby jest najbardziej spektakularną Kampanią Streetcom w jakiej brałam udział! Dlaczego? Otóż przywileje Ambasadora przeszły moje najśmielsze oczekiwania i uważam, że firma stanęła na wysokości zadania, inne powinny brać z niej przykład!



Karta Ambasadora Lorda Somersby, od 2 maja do końca tego roku upoważnia do lordowskich zniżek na bilety niezależnie od dnia i godziny w Multikinie dla mnie oraz osoby towarzyszącej. 

Tym samym kampania trwa do końca roku :)

Jeśli chcecie dołączyć do  Dworu Lorda Somersby, zapraszam TUTAJ 
Jeśli chcecie dołączyć do społeczności Streetcom, TUTAJ dowiecie się szczegółów :) 

Pozdrawiam :*



STAY OPEN-MINDED!

8 komentarzy:

  1. mogę się tylko domyślać że degustacja była bardzo smakowita...;)
    raz jeszcze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kampania, choć ja za piwem raczej nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :)
    Ja mam uraz do Streetcomu, bo byłam tam zarejestrowana chyba z rok i nigdy nie załapałam się na żadną kampanię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też brałam udział w tej kampanii, bardzo mi się spodobało Somersby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kampania wspaniała, choć sam smak Somersby mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z lodem jest pyszny, ale wersja gruszkowa niedostępna w Polsce bije wszystko.

    OdpowiedzUsuń