niedziela, 25 marca 2018

Mixa - HYALUROGEL. Bogaty krem, intensywnie nawilżający.

Witajcie.

Dziś przychodzę z testem fantastycznego kremu marki Mixa.
Hyalurogel, który wg producenta ma zapewnić skórze natychmiastowe nawilżenie i odżywienie.



Dotychczas byłam zachwycona kosmetykami Mixa i tym razem się nie zawiodłam!
Krem jest zamknięty w szklanym pudełeczku, wygląd utrzymany w stylistyce Mixa.



Biały, ultra lekki, o żelowej delikatnej konsystencji. Hyalurogel doskonale się wchłania, przynosząc skórze natychmiastowy komfort i uczucie nawilżenia. Skóra staje się gładka, odżywiona i bardzo mocno nawilżona. Po kilku dniach stosowania zauważyłam ogromną różnicę, a jak zwykle w okresie zimy, moja skóra wyjątkowo się przesusza.




Ponadto, bardzo ważna dla mnie kwestia, zero podrażnień! Mimo wszystkich plusów, jest jeszcze coś. Cuuuuudowny zapach! Jeśli masz wrażliwą skórę, która jest przesuszona, odwodniona i wymaga natychmiastowego nawilżenia - Hyalurogel Mixa sprawdzi się doskonale!

Pozdrawiam :*

1 komentarz: