poniedziałek, 17 lutego 2014

Chrom forte z zieloną herbatą GorVita

Witajcie!

Wiosna chyba przyjdzie do Nas szybciej niż zwykle. Pogoda piękna, niedługo zrzucimy warstwy ubrań i będziemy eksponować ciało. No właśnie,,, najwyższy czas pomyśleć o sylwetce. Nadal walczę ze zbędnymi kilogramami. Prócz kosmetyków sięgam również po suplementy. i dziś o jednym z nich.




Chrom Forte z zieloną herbatą - GorVita. Preparat dostałam od agencji CredoPr i z chęcią podjęłam się jego przetestowania.

Producent o produkcie:
"Chrom Forte.
30 kapsułek, Suplement diety
Preparat zawiera źródło chromu, cynku i witaminy B6
  • Garcinia cambogia zmniejsza apetyt i łaknienie.
  • L-karnityna  wspiera pracę   układu mięśniowego  i układu  krążenia.
  • L-karnityna wspomaga proces odchudzania, przyspiesza spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.
  • Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.
  • Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu białka i glikogenu.
  • Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
  • Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej.
  • Zielona herbata wspomaga trawienie i redukcję tkanki tłuszczowej.

Skład: Sproszkowane liście zielonej herbaty, sproszkowany z owoc tamaryndowca malabarskiego (Garcinia cambogia), L-karnityna, witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny),  chromu (chlorek chromu), żelatyna ( składnik kapsułki).

Składniki
1 kapsułka
Zalecana dzienna porcja
- 1 kapsułka
Zielona herbata
200 mg
200 mg
Garcinia cambogia
100 mg
100 mg
L-karnityna
50 mg
 50 mg
Witamina B6
1,2 mg (85,7%)*
1,2 mg  (85,7%)*
Chrom
30µg ( 75%)*
30µg  (75%)*
(* )- % zalecanego dziennego spożycia

 Preparat znajduje się plastikowej tubie, zakręcanej i zabezpieczonej folią, więc mamy pewność, że suplement jest nieotwierany. Tuba znajduje się w kartonowym opakowaniu. Wszelkie informacje dotyczące stosowania, skład, są na nim umieszczone.
Kapsułki są łatwe do połknięcia, bezsmakowe i bezzapachowe.



Jeśli chodzi o działanie to zauważyłam kilka rzeczy. Łatwiej znoszę przerwy pomiędzy posiłkami, nie podjadam, nie czuję już takiego pociągu do słodyczy. Wydaje mi się, że jako suplement wspomagający odchudzanie spisuje się całkiem nieźle. Nie dziwi mnie to zupełnie ponieważ to kolejny produkt GorVity, który zdecydowanie polecam!



Pozdrawiam :*

/wyniki rozdania niedługo - cierpliwości :)/

5 komentarzy:

  1. Oj chyba by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zbędny preparat, bo nie chcę się odchudzać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbytnio nie wierzę w cudowne działanie suplementów na odchudzanie. Najważniejsze są chęci, zmiana diety i ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam na niego ochotę :) kosmetyki + ćwiczenia + te tabletki mam nadzieję, że przyniosą efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie jutro kupię ;)

    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń