środa, 25 września 2013

Dermo Body Nova. Z pomocą skórze.

Witajcie!

Jesień nadeszła, nie da się ukryć. I znów pora sięgnąć na dno szafy po cieplejsze ubrania, znów będziemy poddawani kapryśnej pogodzie, a to wszystko odbija się na stanie naszej skóry. Suche klimatyzowane powietrze, wiatr, przegrzanie, zziębnięcie,,, Dla mnie to oznacza odwieczną walkę z suchą, szorstką skórą ciała i poszukiwanie nowych sprzymierzeńców w tej walce.

Kosmetyk, który warto poznać i który jest pierwszym produktem do ciała firmy Tołpa, jaki poznałam.
Dermo Body Nova - odnawiające mleczko regenerujące.



Producent zapewnia, że "odnawia i regeneruje skórę, złuszcza warstwę rogową naskórka o 20%. Silnie nawilża i zmniejsza utratę wody z naskórka o 46% zaraz po zastosowaniu. Eliminuje szorstkość i wygładza nierówności. Wzmacnia skórę, przywraca jej prawidłowa jędrność i zwiększa elastyczność o 12%. Poprawia koloryt skóry, przywraca jej promienny wygląd i witalność."



Mleczko znajduje się w 250ml z pompką. Doskonałe rozwiązanie, ponieważ dozujemy wymaganą ilość kosmetyku. Zarówno na butelce jak i na kartoniku, znajdujemy wyczerpujące informacje, w tym  skład.



Konsystencja, jak na mleczko, jest raczej gęsta i zwarta. Zapach jest cuuuuudowny!! Kojarzy mi się z jakimiś perfumkami, ale nie mogę sobie za nic przypomnieć ich nazwy :(


Mleczko wchłania się bardzo szybko.

Prosty test. Po nałożeniu mleczka


Po 3 minutach


 Pozostawia skórę nawilżoną i odżywioną. Natychmiast po wchłonięciu staje się gładka i jędrna.
Ponadto, mleczko zawiera mikrodrobinki, które pięknie rozświetlają skórę, nadając jej zdrowego i promiennego wyglądu. Udało mi się to uchwycić na zdjęciu, w miejscu gdzie skóra jest zaróżowiona nałożyłam więcej mleczka, by pokazać Wam efekt tego delikatnego rozświetlenia.


Kiedy stosuję mleczko przynosi mi natychmiastową ulgę i eliminuje dyskomfort.
Szczerze polecam na ten trudny klimatycznie dla Nas czas.

Produkt otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt
Nie wpłynęło to na moją opinię.


Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Właśnie poszukuję jakiegoś mleczka które dobrze nawilży skórę po wakacjach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to mleczko!!! I jego cudowny zapach........

    OdpowiedzUsuń
  3. i u mnie to mleczko spisuje się na medal!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę sobie wyobrazić jak pięknie pachnie,mmmm :) mam ochotę na to mleczko, bo uwielbiam Tołpę

    OdpowiedzUsuń