piątek, 5 kwietnia 2013

Mega Denko! Styczeń & Luty & Marzec

Witajcie!

Projekt Denko, stał się dość ważny dla mnie. To świetna motywacja, by systematycznie zużywać napoczęte opakowania z kosmetykami. Zawsze miałam z tym problem, bo nowe kosmetyki mnie kusiły i w efekcie miałam całą półkę otwartych kosmetyków.

Przez cały styczeń zbierałam do papierowej torby puste opakowania, tubki itd. Denko Styczniowe - zapomniałam, nim się obejrzałam była połowa lutego. Obfociłam. Stwierdziłam, że zrobię łączone. Jednak pod moją nieobecność ową torbą zainteresował się mój mąż. Stwierdził, że to przygotowane do wyniesienia do śmieci. I poszło :) Tak więc dziś naprawdę mega denko - kwartalne. Nie będę Was zamęczać opisami. Wrzucam tylko fotki. Jeśli coś Was zainteresuje to chętnie odpowiem na pytania ;) Miłego oglądania, mam nadzieję, że któraś dotrwa do końca posta :]


Balsam Nivea Sos
Żel pod prysznic Original Source
Żele pod prysznic Jardins YR
Krem do ciała Oriflame


Szampon Ultra Doux olejek arganowy i żurawina
Szampony Naturia Joanna


Szampon Naturia
Szampon Dermedic
Żel pod prysznic Original Source
Żel Jardins YR
Wyszczuplający żel Swedish Spa Oriflame
Żele do mycia twarzy Pure System


Baza matująca pod podkład Mariza
Serum ujędrniające do szyi i dekoltu Planet Spa Avon
Puder Affinitone Maybelline
Zmywacz do paznokci Nailty z Biedronki
Nivea Invisible antyperspirant
Pierre Rene Lasting Long eyeliner w żelu
Colossal Volume Maybelline tusz
Błyszczyk Glazewear Avon
Maseczka z glinki, producent nieznany, wygrałam ją kiedyś i nigdzie nie mogę namierzyć :/
Jeśli kojarzycie to proszę o jakieś dane czy namiar gdzie ją dostanę


Tonik oczyszczający Avon
Serum Reversalist Anew od Avon

Kolejne denko będzie bardziej szczegółowe, pomęczę Was!
Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wielkaśne te denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele YR znam i lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie denko będzie też z kilku miesięcy, ale nie aż tak okazałe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle się tego nazbierało :) Widzę sporo lubianych przeze mnie produktów, i takie które chciałabym kupić w najbliższym czasie :) Bardzo mnie kuszą żele YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się kochana, zobaczysz, że się w nich zakochasz :)

      Usuń
  5. Denko naprawdę okazałe :) Sama muszę zmobilizować się do tego projektu. Kosmetyki pielęgnacyjne mi schodzą, gorzej z kolorówką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale dno, pięknie Ci poszło i jest kolorówka
    żele z YV cudnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tu i kilku swoich ulubieńców - żele YR, OS i olejki od Joanny
    czekam na szczegółowe denko za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń